The Breslau Murders
Two murders take place at a Breslau hotel in 1936, against the backdrop of the upcoming Olympic Games; Commissioner Podolsky faces a case that will change his life.
Horror in Breslau; not everyone wants The Burner to be found; Podolsky has a new lead, but lies, hidden motives and strange coincidences haunt him.