The Chair
Brilliant Mistake
With the department facing budget cuts and low enrollment, Ji-Yoon vows to make some changes as chair while one professor struggles to keep it together.
The Faculty Party
Tired of the lack of diversity in Pembroke's staff, Ji-Yoon makes a bold decision during a faculty soiree; a video from Bill's lecture causes a stir.
Bill hosts a town hall with the students that quickly takes a turn; Joan starts a fire; a dinner with the dean puts Ji-Yoon in an awkward position.
Pressure mounts for Ji-Yoon to turn the department around after Bill's suspension; the hiring of a new professor undermines Yaz's chance at tenure.
Ji-Yoon visits Pembroke's new lecturer as Bill joins in on a Korean tradition; the tenured professors band together, and Yaz receives an enticing offer.
As his hearing approaches, Bill's academic future comes into question; Ji-Yoon's revelation puts the board on the spot and shakes up the department.