The Challenge: Argentina
"The Challenge Argentina" is a reality show about physical competition and coexistence, where 18 challengers compete for a prize of 15 million pesos.
In this episode, participants will meet their opponents and the house and they'll face their first physical challenge to find out who will be the first winner and who will be the first eliminated.
In this episode, the losers of the first challenge and the duo picked by the winners will have to compete on the elimination arena to know who will be the first team to be eliminated.
In this episode, the challengers will get to know who their new partners are for the next challenge, when they must show their endurance and ability not to be sent to the Elimination Arena.
In this episode, the losers of the second challenge will have to compete at the Arena with a team chosen by the winners to decide who will be the next challengers eliminated from the game.
In this episode, the losers of the third challenge and the team picked by the winners will have to compete at the Elimination Arena to find out who will be the third eliminated from the game.