The Challenge: UK
Work Smarter Not Harder
As they head into the second Challenge, the contestants realize that they are only as strong as their partners, and it will take a lot more than just physical superiority to be victorious.
The Challenge is in full swing and the name of the game is to survive another night; alliances are tested and some are stronger than others.