The Charlotte Show
Painful memories come flooding back to Charlotte when she receives news on social media, and she turns her attention to her new romance with Josh.
Charlotte heads to Australia on a business trip with her best friend Melissa; while on a wild night out, she makes a terrible mistake that could cost her her new and fragile relationship with Josh.
Charlotte wants to leave her drunken mistake in the past, but isn't sure Josh will forgive her for her kissing someone else; Charlotte tries to put together a surprise party for her dad's 50th birthday.
When Charlotte's relationship with Josh progresses, she decides it's time for him to meet her parents. However, when Josh leaves a heartfelt drunk message that he then takes back, Charlotte starts to question the relationship.