The Chosen
A charismatic fisherman drowning in debt, a troubled woman wrestling with real demons. A gifted publican ostracized by his family and his people. A religious leader struggling with his beliefs. See Jesus through the eyes of those that met him.
With his life and family under threat from Rome, Simon spends one last night fishing in a desperate attempt to square his debts. Andrew spots a familiar face waiting for them on the shores of Galilee.
Nicodemus interrogates John the Baptizer while Jesus and his students make their way to a wedding celebration in Cana. When the wine runs low, Mary asks her son to intervene on behalf of the bridegroom's family.