A brother and sister battle high expectations and each other after inheriting a soccer team. A series from the creators of “Nosotros los Nobles.”
Be a Captain
Following a family tragedy, Chava and his sister Isabel feud over the presidency of their family's professional soccer team.
As Isabel experiences life away from the Cuervos, Felix and Chava race to prevent a public relations disaster.
Chava wants to make his mark on the team; Isabel investigates Mary Luz's past; Tony wants Coach Goyo to let him debut.
Felix receives an offer from a rival team; Chava hopes to impress an attractive reporter; Isabel ends up with a new friend.
As the anxious players prepare for the season's most important game, Rafael reflects on his approaching retirement.