The Club
In cosmopolitan 1950s Istanbul, a mother with a troubled past works at a nightclub to reconnect with and help the rebellious daughter she couldn't raise.
Newly out of prison, Matilda visits the rabbi to ask about her daughter, Rasel, whose fate rests with Çelebi, a nightclub manager with a vendetta.
Matilda's attempts to connect with Rasel come to naught; Selim reckons with an unwelcome visit ahead of his highly anticipated opening night.
Matilda tells Rasel about a family tragedy but obscures the truth; Rasel's involvement with Ismet sends Matilda over the edge.
Rasel presses Matilda for details about her father; Mordo confronts Ismet; Matilda probes Çelebi's past and uncovers a link to her own.
A difficult choice looms for Rasel; tensions rise between Matilda and Çelebi; Orhan's concerns grow as the political winds shift.
Selim grapples with tragic news right before a show; Orhan confronts Çelebi about his actions toward Matilda.