The Crew Code
Legendary dancers RoxRite and Lilou create a short film series about iconic B-Boy and breaking crews from around the globe. Breaking is a way for dancers to compete and express their style.
Renegade Rockers
Founded in 1983, the Renegade Rockers are as much a part of San Francisco culture as the Giants or 49ers. Passing their signature Renegade style from generation to generation keeps the crew evolving.
Pockemon Crew
Founded in 1999, Pockemon Crew are known for their high energy power moves. Lilou profiles his home crew and helps them put on a classic battle event to revitalise the scene in Lyon, France.
Founded in 2001, San Diego's Rock So Fresh crew is made up of a wide range of dancers who all revel in the spirit of the cypher, the circular gathering of dance where style can be expressed.
Established 2005 in Eindhoven, the Netherlands, Ruggeds are the forward thinkers of the Euro breaking scene. Their code is progress.