The Culpo Sisters
With their larger-than-life personalities, the Culpo sisters take LA by storm. They use small-town charm and playful antics to stand out in the ultra-competitive world of content creation while also navigating love, heartbreak and fierce sibling rivalry.
Meet the Culpos
Olivia, Aurora and Sophia try to pull off a surprise for their parents, and Aurora reveals shocking news about her relationship.
Indecent Proposal
Olivia enlists her mom's help for a photo shoot, the girls plan a much-needed night out for Jackson's birthday and Sophia crosses a line with Olivia.
After breaking the divorce news to her parents, Aurora has a night out with her friends. Then, Sophia awaits the news of NFL free agency with Braxton.
Olivia and Sophia's sibling rivalry reaches new heights, and Aurora celebrates her first birthday as a single woman.
The sisters plan one last epic outing before Sophia moves out, and Olivia makes a big decision about her future.