The Doc Files
Blurry, Blurry Night
When Aurora the telescope bumps into Doc’s clinic door, Doc discovers that Aurora can’t see. Will Doc be able to fix her in time to see the full moon?
Ronda's Run Down Rotors
While camping, Stuffy gets caught up in a tree and needs Ronda, the toy helicopter, to get him down. But when Ronda’s rotors stop spinning, Doc has to figure out what’s wrong so Ronda can fly again and rescue Stuffy.