The Drops of God
Shizuku Kanzaki and Issei Tomine face off in a test of their wine knowledge to secure their father’s estate.
A beer company employee is caught up in a game of wine after his father's death.
Miyabi is reunited with an old love from school who wants to buy wine from Taiyo beer's wine division.