The Eighth Sense
Smalltown university freshman Ji Hyun (Oh Jun Taek) struggles to form meaningful relationships upon moving to Seoul – until he meets Jae Won (Lim Ji Sub), an older student who’s just finished his mandatory military service. The two bond when they start attending the same surfing club. As Ji Hyun starts getting into this new activity, the two men share an unexpected kiss. Jae Won then pretends nothing happened between them. Was this kiss really the result of a fleeting attraction – or could it pave the way for a lasting romance? “The Eighth Sense” is a 2023 South Korean BL drama series that was directed by Baek Inu and Werner Du Plessis.