The End of Love
Tamara, an edgy feminist philosopher, rediscovers a past she thought she had left behind.
Field Recognition
Tamara wakes up at her mother's house and finds the orthopedic corset she used to wear as a teenager; amid an existential crisis and surrounded by memories, she begins a journey in search of her independence.
Tamara attempts to get her family's authorization to stay at her grandparents' house; she visits them at their nursing home and promises to spend Pesach with them, after years of skipping family gatherings.
Tamara returns to the school she attended as a child and overhears the Literature lesson Sara is teaching to a group of students; she walks with Sara through her daily chores while searching for the topic for her next column.
Tamara presents a column about affective responsibility; Federico, who overhears, is outraged; Tam and Laura, undercover, attend a workshop about jealousy for polyamorous people while Juana fights with her mother.
Tamara goes to therapy for the first time; then she meets a sexy, younger neighbor she had never noticed before; Juana and Federico match on Tinder.