The Enemy Within
FBI Agent Will Keaton enlists the most notorious traitor in American history to help catch a spy.
For former federal agent Erica Shepherd (Jennifer Carpenter), there are two sides to every treason.
Black Bear
When a former CIA operative is murdered, Keaton enlists Shepherd to help recover valuable intel that could take down Tal once and for all.
When intelligence obtained by Shepherd during her stint at the notorious ADMAX prison is linked to a pending attack on U.S. soil, Keaton and the CoIntel team embark on a manhunt to find and stop a deadly international operative.