The Family Man
Srikant Tiwari is a middle-class man who also serves as a world-class spy; he tries to balance his familial responsibilities with those at the highly secretive special cell of the National Intelligence Agency.
Srikant's boss, Sharma, asks him to interrogate ISIS recruits caught off the coast of Kochi; Zoya, JK and Srikant meet Pasha, from Force One, for the handover; Dhriti's school principal calls Srikant and threatens to suspend her for carrying a pill.
Sleepers
A scooter bomb goes off at Kala Ghoda; Srikant learns about a mission called Zulfiqar; suspects in the blast case tell him about a drop box near Victoria College, and he arranges for round-the-clock surveillance at the location.
When he discovers that one of the hospitalized prisoners is part of Mission Zulfiqar, Srikant interrogates the prisoner's friend about it; TASC monitors Kareem's hostel room, but he gives them the slip.
TASC is in a quandary, fearing Kareem and his men have a devious plan; they get to Kareem's car, only to realize that things are not what they seem.
ISI agent Sameer sends the Kala Ghoda bomber to Kashmir to execute Mission Zulfiqar; Srikant is punished and sent to Kashmir, when his boss tells him it was planned.