The Fox-Badger Family
Scoutbadger and Woodsy, young badger twins, live with their father and their baby sister, Berry, in a burrow in the woods.
Rosie wants to give her brothers a surprise afternoon snack in the forest. She needs Lucien, Loudo’s father’s help.
Scoutbadger has made a bet with Pico that his father, Edmund, who never gives the children any lessons, will be there tomorrow.