The Freeway Killer: Lost Murder Tapes
In 1970s California, a serial killer dumps young boys' bodies along its freeways. An L.A. street reporter on the case receives information that embroils him in the dilemma of a lifetime. Decades later, lost confession tapes help experts uncover the truth.