The Goodwin Games
The Goodwin kids must adhere to their late father's wishes to inherit his fortune.
Welcome Home, Goodwins
When Chloe tries to make amends with April, it becomes clear she may have bigger problems in returning to Granby; Jimmy realizes Granby is too small for him to get away with committing crimes; Henry learns Lucinda has a boyfriend.
When Chloe sees Jimmy with a strange man, she suspects him of returning to his old ways; Henry lies about being a workaholic; Chloe's roommate kicks her out over the phone.
Chloe must decide whether to continue acting or pursue an academic career; Henry takes over wedding planning from his busy wife.
Jimmy wants to be more involved in Piper's life while Henry and Chad consider a business deal.
Chloe makes a connection with a childhood friend; Jimmy tries to revive his previously unsuccessful country music career; Henry accidentally sends a racy photo to his ex-girlfriend.