Hosted by Jamie Oliver, UK’s best undiscovered cooks compete against each other to win a life-changing prize - a book deal with a major UK publisher to have their very own cookbook published.
The third set of cooks pitch their cookbook ideas to the judges, the cookbooks range from promoting unsung ingredients and crusading against food waste, to seeking inspiration from both travels and closer to home.