The Grim Adventures of Billy & Mandy
Get Out of My Head; Look Alive; Mortal Dilemma
Grim teaches Billy how to take control of someone else's body. Grim confesses to a secret desire to be a swimsuit model. Later, he goes out on the town hoping to recapture some of the glory of his past.
Grim finds himself mistaken for a boy named Gregory while on a Halloween excursion; Grim learns his fate from his first customer; Billy and Grim deduce that Mandy is a cannibal.
Nergal tries to make friends, and fails; Billy and Grim throw a surprise birthday party; Billy and Irwin are addicted to a video game.
Billy develops an evil growth; Grim must evade extermination; Grim builds Billy a new Mandy out of old toys.