The Gymnastics Samurai
Retiring Samurai
Gymnast Jotaro Aragaki's coach tells him to retire, but he can't bring himself to tell his family.
Rock-Bottom Samurai
After the press conference where he failed to announce his retirement, Jotaro has to figure out his next steps.
Young up-and-coming gymnast, Tetsuo Minamino, challenges Jotaro to a gymnastics duel with Jotaro's career on the line.
As Jotaro works hard to prepare for the NHK Cup, Leo notices that Rei has been acting strange, so he tries to find out what's wrong.
It's time for the NHK Cup, Jotaro's first official competition after his press conference, but all eyes are on the young gymnasts he's competing against.
Rei's birthday is coming up, but with Jotaro busy preparing for the joint training camp with China, she is left alone to face her feelings.