The Helpful Fox Senko-san
Sometimes the cure to a hard day’s work is the tender love and care of...a fox girl?! Salaryman Nakano’s stressful life is suddenly intruded upon by the fox, Senko-san, who is eager to help him heal his exhaustion.
I’m Going to Pamper Him to His Heart’s Content!
It was another long, hard day at work for Kuroto Nakano... until he came home to find a demigod fox cooking dinner for him.
Don’t Be Shy, Now!
Senko continues to pamper Nakano with dinner and ear cleanings, but her outbursts are starting to make the neighbor suspicious.
Nakano and Senko's neighbor finally confronts them! Fortunately she's a fan of Little Yoko, Inari Girl. Later, Senko and Nakano visit the supermarket.
Senko tries to help Nakano get up for work on a Sunday, then gets into a bit of a mess with the household appliances.
Shiro does her best to please Nakano, but gets a little more than she bargained for. Later, Senko scrubs Nakano's back for him.
Shiro drops by to play video games with Nakano. Later, Senko receives a gift from Koenji.