The Hunting Party
Richard Harris
When a massive explosion at a top-secret prison known as the Pit allows notorious serial killer Richard Harris to escape, disgraced FBI agent Bex Henderson is called back into action to hunt him down before he kills again.
Clayton Jessup, a deranged serial killer who targets happy families, is on the loose and looking to kill again; the team must race against time to stop him before it's too late; Bex learns who she can and can't trust.
In rural Montana, the team hunts down Lowe, a brutal serial killer obsessed with wolves; Bex and the team must track Lowe through the wilderness, all while dealing with local rangers out for their own form of vigilante justice.
Dr. Ezekiel Malak, a hospital psychiatrist turned serial killer, is prowling for new victims in Chicago; Bex and the team work to find a method to his madness in a desperate bid to get ahead of him until Malak makes a move no one saw coming.
When Bex and the team race to stop Roy Barber, known as the Couples Killer, before he strikes again, they uncover a chilling scheme that puts Roy's crimes in an entirely new light.
Arlo Brandt, a hoarder-turned-serial killer, emerges from the Pit with newly found purpose; as Arlo hunts for innocent victims, Bex and the team must get inside a deranged mind.