Who Is in the Pumpkin Carriage?
Uzuki Shimamura, an ordinary girl who dreams of being an idol, is picked for the Cinderella Project; however, two additional members are needed.
Uzuki, Rin, and Mio film their fellow members on a handycam for the Cinderella Project's PR video; P makes an important announcement.
Two units are making their debut: one with Uzuki, Rin, and Mio, and the other with Minami and Anastasia.