The Immortal Promise
Zhou Qing Zhu (Zhu Li Lan) is an undercover agent working for the royal court, who has mastered the art of disguise. But she is unexpectedly left out in the cold when Crown Prince Li Ye (Zhang Jing Yun) betrays her, accusing her of a heinous crime. She is saved from certain doom by a man named Zhang Xiao Mei (Li Fei). While the Prince plans further intrigue for Qing Zhu, she and Xiao Mei begin to develop feelings for one another. Could their blossoming love save them from brewing danger and the dark shadow of revenge? This 2022 Chinese period drama was directed by Li Yu Xi.