The Jury Speaks
From the controversial cases of George Zimmerman and Robert Blake to the notorious trial of Michael Jackson, this true-crime series revisits some of history’s most infamous court cases from the perspectives of the original jurors.
O.J. Simpson
A re-telling of the O.J. Simpson murder trial from the perspective of the jurors.
Michael Jackson
A re-telling of the Michael Jackson 2005 criminal trial from the jurors' point of view, in which American recording artist Michael Jackson was tried based upon accusations of Gavin Arvizo, a 13-year-old boy Jackson had befriended.
Exploring the trial that set off the Black Lives Matter movement when George Zimmerman was found not guilty of second-degree murder in the death of unarmed black teenager Trayvon Martin.
In 2015, Durst is caught on tape professing, "I killed them all"; sitting down with jurors who found the now-confessed killer not guilty of murder in 2003, and examining the possibility of a misled jury, and the outcome of their re-vote.
The original jurors who found Hollywood legend Robert Blake not guilty of murder after the shooting of his wife Bonnie Lee Bakley discuss their controversial verdict over a decade later.