The Kill Point
Who's Afraid of Mr. Wolf?
When a bank robbery by a group of former U.S. Marines turns into a hostage situation, a tough police negotiator pits his wits against gang leader Mr. Wolf.
A wealthy businessman takes matters into his own hands to free his daughter who is being held hostage.
Horst makes a dramatic discovery in his investigation of Wolf's former platoon-mate.