The Killing Kind
The story centers on a barrister, named Ingrid Lewis, who defends John Webster against stalking charges, only for Webster to turn on her.
Following a trauma, Defence Barrister Ingrid Lewis is rebuilding her life when tragedy strikes when her friend and mentor dies.
Ingrid leaves the city to hide away in a remote house, determined to work out what is happening.
Ingrid believes a past case may provide the answer. Detective Nash warns Ingrid off pursuing her own investigation.
Ingrid looks out for Webster after the attack, and he wonders if there might still be something between them.