The King of TV
1988. Silvio Santos, one of the biggest presenters on Brazilian television, is diagnosed with a serious problem with his vocal cords, which will leave him voiceless. The fear of being forced to leave the stage brings back memories of his trajectory: from his childhood as a street hawker to his struggle to obtain the SBT TV channel concession during the military dictatorship.
The Jelly is Mine
During a live broadcast, Silvio Santos loses his voice, to the despair of his team at the channel SBT; Santos is advised to hastily promote the young and popular Gugu Liberato to replace him to protect advertising revenue, but is reluctant.
Sing, Peru!
Silvio Santos is diagnosed with a throat polyp; Santos seeks refuge from the circus around him.
In the United States, Silvio Santos discovers that he will have to undergo a risky surgery to repair the throat ailment; in Brazil, Gugu is probed by rival channel Rede Globo.
Silvio Santos returns to Brazil and is furious to discover the decisions that SBT has taken during his absence; in 1971, during the recording of the program, Silvio suspects that he will be fired from Rede Globo and outlines plans to stay on air.
Silvio Santos reveals to Iris the seriousness of his health problem; stunned, he feels haunted by something evil while he resumes his activities at SBT.