The King's Avatar
Ye Qiu? Ye Xiu?
After being forced out of his professional eSports team, former captain Ye Xiu lands a supervisor job in an internet cafe.
The Skilled Supervisor
While the gaming community is stunned by the announcement of Ye Xiu's retirement, Ye Xiu continues to progress in Glory under a pseudonym.
Ye Xiu's unspecialized play style surprises both his online allies and opponents.
Ye Xiu assembles a team to break a dungeon record, while his former professional team suffers a tournament loss.