The Kominsky Method
Acting coach Sandy Kominsky and best friend Norman Newlander keep each other laughing as they navigate the ups and downs of getting older.
An Actor Avoids
As Sandy gets to know a new student better, he puts off visiting an old friend who wants to see him; Norman copes with a difficult issue at home.
An Agent Grieves
Sandy helps Norman organize an event with complicated arrangements and invites Lisa on an unusual date; Norman is a hit with Sandy's class.
While Sandy contends with a worsening prostate problem and conflict between his students, Norman deals with his troubled daughter, Phoebe.
Sandy and Norman turn to each other for support as Sandy waits for his test results and tension between Norman and Phoebe ramps up.
Norman worries he may have made the wrong decision about Phoebe; Sandy wants to take his relationship with Lisa to the next level.
Norman and Sandy drive Phoebe to rehab, then spend the night at a casino; Sandy faces a financial quandary and learns he has angered Lisa.