The Last of Us with ASL
After the destruction of modern civilization, a hardened survivor is hired to save a 14-year-old girl from an oppressive quarantine zone.
When You’re Lost in the Darkness (with ASL)
As a parasitic fungal outbreak begins to ravage the world, Joel attempts to escape the chaos.
An Indonesian scientist makes a devastating discovery; Joel and Tess clash over Ellie's fate.
Joel and Ellie attempt to escape without drawing the attention of a vindictive rebel leader.
After ignoring the advice of locals, Joel and Ellie venture further to search for the Fireflies.