The Lion Guard
Join Kion, second born cub of Simba and Nala, as he becomes leader of the Lion Guard and assembles the best and brightest to help him protect the Pridelands.
Kion is dismayed when upstart crocodile Makuu wins the Mashindano for leadership of the crocodiles.
When floodwaters threaten the Pridelands, Kion learns that the fast solution to a problem is not always the best solution.
Sibling rivalry boils over when Simba leaves Kiara in charge of Pride Rock for a few days.