The Long Shadow
In the devastating wake of more linked murders, the police face the prospect of a serial murderer at large; however, the testimony of a survivor could turn the tides.
The investigation spreads to Bradford with the murder of another young woman; a female police officer is tasked with dangerous undercover sex work.
When another woman survives an attack, detectives hope they might have a chance of finding their man; a driver in Leeds emerges as a prime suspect.
The police review previous attacks in an effort to find more victims as the murder rate rises; the delivery of a letter from the murderer enrages George Oldfield.