The Marked Heart
Happiness Isn't Forever
After a romantic night together, Simón and Valeria are involved in a car crash, and she is kidnapped; Camila suffers a heart attack on her wedding day.
A Guest Inside My Body
Simón receives an anonymous call about Valeria's whereabouts; Camila starts asking questions about her donor; Zacarías kicks off Cárdenas' campaign.
Sparks fly when Camila and Simón meet by chance; Camila's nightmares fuel her quest to find her donor; Simón takes the investigation into his own hands.
Rentería and Simón follow a clue; Camila visits a shaman; Zacarías focuses on finding a wife for Cárdenas; Samantha meets bad boy Tomás.
Camila ends up in the hospital; Simón learns about Valeria's last moments through Karla; Sarmiento blackmails Zacarías into making an alliance.
Simón confronts Dr. Robles; Cárdenas tries to manipulate Greta with a secret from her past; emotions run high when Camila meets Simón's children.