The McCarthys
After meeting his boyfriend's affectionate family, Ronny encourages his family to share their feelings; Ronny makes a video for Arthur and Marjorie's anniversary.
Gerard and Sean end up competing against each other after applying for other coaching jobs; a jealous Marjorie thinks Ronny has a boyfriend.
The family tries to support Jackie when her doctor gives her a list of things she cannot do while pregnant.
The family works together to manipulate Gerard into breaking up with his offensive girlfriend during Thanksgiving dinner.