The Missing Evidence
Jack the Ripper
Journalist Christer Holmgren believes he has uncovered the identity of one of history's most notorious serial killers, Jack the Ripper.
An investigation into the Loch Ness Monster, through historical sightings reports, discussions on theories, and archival photos and footage.