The Muppets Mayhem
The Electric Mayhem Band is on a music-filled journey to record their first-ever studio album.
Track 1: Can You Picture That?
A driven music exec convinces the iconic rockers of The Electric Mayhem to make their first album.
Looking for inspiration, Nora takes the band on a desert road trip where they find more than music.