The New Adventures of Peter Pan
Soar into a colorful new adventure with your favorite hero Peter Pan, his dazzling wing-woman Tinker Bell, and the beloved Wendy, Michael and John as they whisk you off to the most magical place in the world: Neverland.
Wendy, Michael, John and Tiger Lily want to give Peter Pan the best surprise birthday he can have and to make him realize that growing up is not all that bad.
In his book about Neverland, John learns of a saber that belonged to Long John Pepper; legend has it that whoever finds the saber, will be granted with immense power; John is determined to find this saber.