The New Gate
When an online game turns real, trapping its players in its virtual space, the strongest of them, Shin, rises up to put a stop to the madness. But just moments after defeating the game’s final boss, Origin, and freeing everyone, Shin is transported 500 years into the future of the in-game world. Armed with unrivaled strength, the young swordsman embarks on a legendary journey.
The Third Truth
When Shin finds himself trapped in a video game turned deadly with thousands of other players, he fights until the bitter end to free everyone; his reward is waking up inside the game five hundred years later, where he must now forge a new legend.
Shin finds a strange request from the church orphanage on the guild board and decides to go scope out the situation there.
Shin escorts a young nun on a mission into the Ghost Plains, notorious for spawning undead at frightening rates.