The Only Way Is Essex
This reality series follows some of the most glittering characters Essex has to offer, capturing all of their tears, tantrums and triumphs.
Kirk takes Amy on a special date; Mark copes with temptation and jealousy; Lauren attempts to become an independent woman.
Mark meets a new mystery woman; Lauren indulges in some serious dating; preparations get underway for Essex Fashion Week.