The Other Black Girl
Nella, an editorial assistant, is tired of being the only Black girl at her company, so she's excited when Hazel is hired; but as Hazel's star begins to rise, Nella spirals out and discovers something sinister is going on at the company.
They Say I'm Different
Nella meets Hazel, a new coworker at Wagner Books, who may not be exactly what she seems.
After the Storm
After the blow-up with Colin, Nella has to decide whether to apologize and whether she can trust Hazel.
Nella and Hazel try to start over; Nella digs deeper into the mystery of Kendra Rae Phillips.
Nella meets Diana Gordon, a famous author and her hero; Nella invites Hazel to meet her friends.
A leak of Colin's book causes pandemonium at Wagner, and tensions boil over between Nella and Vera.
As Hazel maneuvers her way deeper into Nella's life, Nella begins to feel overwhelmed by mounting responsibility at work and growing suspicion of Hazel.