The Paradise
A Finnish family falls victim to a cold-blooded killer in the Spanish city of Fuengirola; Investigator Hilkka Mäntymäki must leave her own demented husband to investigate the case.
There is an urgent need for Hilkka to return home, but Andrés is not able to handle the case alone; the circumstances surrounding the Saitama family's death are slowly but surely falling into place.
Hilkka, Andrés and Luisa discover a new possible suspect, while Aarne, who is in a nursing home, ponders life after death; questions still surround the mysterious JK and what connection he has with the real estate agent Maikki Mattson.