The Piece Maker
Eric adventures over the Outer Banks, North Carolina to experience the story of flight. He assembles a Wright Brothers replica, flies a two-seat plane, dives an Atlantic shipwreck and climbs a lighthouse with a rare caretaker who lives onsite.