The President Show
President Trump bypasses the crooked media by hosting a late-night show direct from the Oval Office.
The president receives a visit from a frumpy old friend, gets a guided lesson in meditation and sits down with "You Are the Universe" co-author Deepak Chopra.
The president shakes up his inner circle and makes a big business deal on the golf course, and Dr. Michael Eric Dyson stops by to discuss white privilege in America.