The Pride of the Temp
Shoji brings Haruko on a sales call in a bid to show off, but she upstages him; Mori breaks the office coffee machine and is forced to run errands.
Satonaka tries to help Ogasawara save his job by devising a pitch for salted rice balls; but Ogasawara's behavior brings his suitability into doubt.