Série TV
Did a camper in Florida film the legendary Bigfoot?; could dinosaurs be stalking suburban backyards?; was a goblin really caught on a Kentucky security camera?; Tony Harris and his team analyze compelling footage of strange creatures.
What's behind the brain-numbing noise tormenting Brooklyn residents?; has Bigfoot's call finally been caught on tape?; are the eerie sounds recorded on Mars a message from an alien race?; Tony Harris and his team investigate chilling audio evidence.