The Rain In España
When architecture student Luna Valeria (Heaven Peralejo) meets legal management student Kalix Jace (Marco Gallo), it's love at first sight – and despite the fact that they go to different universities and study different subjects, they start a relationship. However, the weight of their studies, personal ambitions, and family pressure put substantial pressure on them, and when Luna suspects Kalix is cheating on her, they separate bitterly, but never truly lose their affection for each other. Ten years later, they meet again: Kalix is the new head of the legal department at the company Luna works for, and the reunion forces them to reflect on their past relationship and lingering emotions. Is this the second chance they've hoped for all along? This drama was adapted from the web novel of the same name by Gwy Saludes.