The Replacements
Tween siblings Riley and Todd can replace any adult in their life by making a simple call to the Fleemco Company, usually resulting in hilarious unforeseen consequences.
Todd becomes the target of the school bully; Todd replaces the strict librarian.
Todd wants his dad's help building a soapbox racer; Riley does not make the cheerleading squad and replaces the coach.